lørdag, april 04, 2009

Hjelp eg har konfirmant 10. Mai.

Ja ja eg veit det e lenge sia eg ha skreve her no, men tida liksom bærre flyg av gårde..
Går fortsatt på skola og det bi eg nok å gjør i et års tid tell..
Hundan har det bærre bra, men det e ganske så tydelig no at hunda e meir lik oss menneska en ka eg ha trudd... Ta for eksempel mine to hunda.... Ho Kinda va som en drøm når ho va lita. Lett dressert og grei å ha med å gjør.. Så va vi å fikk oss ein tell hund.Før vi tenkt jo at det va jo ikke nåkka problem å få en tell valp når det gikk så smertefritt med ho Kinda.Og vi skjønt liksom ikke ke folk som fikk seg hund klaga over at valpen va så aktiv og "umulig", men det va før vi fikk ho Buffy i hus...No begynn det sånn sakte men sikkert gli inn hos meg ke det va dem snakka om.....Ho e det som på godt Norsk kan kalles HYPER.Eg har sjøl gitt ho diagnosen ADHD...hehe... ho e rett og slett over alt heile tida, men vi får sats på at ho væks det av seg snart..Øran har ho nesten bærre tell pynt, men ke det egentlig gjør. Når ho sett dådyr øyan på meg så e jo alt glemt..
Ellers så har eg fått meg to akvarium sia eg skreiv her sist..
Det minste e 41 liter og det største e på 120 liter..Kan bærre sei at eg anbefal alle som har en litt stressa hverdag tel å skaff seg akvarium. Det e den beste avslappnings medisin eg ha hatt :-)

Når eg no ha sagt litt om hundan og kordan det går med dem kan eg jo førtell om en litt merkelig opplevelse her om dagen....
Eg har konfirmant no den 10. mai, men det her e liksom nåkka som eg ikke ha tenkt nåkka spesiellt på. Heilt tell på Torsdagen da eg ha vært å fiksa med maten tell den store dagen...Eg satt på ein kafè å drakk kaffe, da det plutselig gikk opp før meg at eg har faktisk konfirmant i år.... Kjent at kald svetten kom siganes og at hjerte mitt pumpa i hundre.... Hallo eg e jo bærre 31 år og e ikke klar før å ha nå konfirmant i allefall på 10 år, men ka kan man gjør..?? E egentlig litt komisk å tenk på korsen ting kan kom siganes over oss når vi minst vill det :-(
Ska prøv å bi litt flenkar tell å skrv her inne... kan ikke lov at det bi kvar dag, men eg ska prøv å få lagt ut litt kvar uka..

Tell slutt vil eg bærre sei tell alle der ute....
GO PÅSKE...

1 kommentar:

Karianne og Jøran sa...

Go påske tel dåkk og. No fær eg snart avgårde tel Kallvatne, ska feir påske der.