onsdag, april 29, 2009

April går mot Mai. Å no livnar det i lundar :-)

Ja no e April på hall og vi tar store skritt inn i Mai..Å det e tid for tivoli og konfirmasjon. Her på Mo e det ikke så mye som har skjed i det siste
live går sin vante gang og folk har en sånn våryr glød over seg. Det e snart tid for eksamen. Eg kjenn at eg gleda meg tell det bi sommer og skole fri no :-) (treng ferie no)
Ska prøv å få tell å legg ut litt bilda fra påsken av både hundan og av folkan:-)
Har egentlig ikke så veldig mye å skriv om, men eg kan jo pr
øv å skrabbel ned nåkka. Her på Mo e snøen no nesten borte. (i allefall i hagen min.hehe) Men det e jo ikke bærre positive ting med at snøen bi borte da... Særlig ikke før åsser som har hund og som e litt sløv med å ta opp etter dem om vintern når dem står i løpestrengen... Her i hagen mått vi rak bort 2 trillbård lass med SKIT.... :-(
No fremmover e det ganske så travelt..Har konfirmant no den 10. Mai også har eg prøve eksamen den 11. Mai. så gudene må veta når eg ska få tid tell å les på den...Kan jo avslutt med å sei at her e det sol og 10 varme grader i dag..
Alle samme
n får ha en fin dag videre.


(Øverst ) Myrteigens Kinda.(midten) Pointerlabbens Buffy. (nederst)Jærvenspor i skogen

Ingen kommentarer: